loading...
دانلود فیلم و سریال ایرانی | دانلود کارتون
admin بازدید : 1363 جمعه 29 دی 1391 نظرات (2)

|دانلود فیلم جرم با کیفیت بالا|

 کارگردان : مسعود کیمیایی
موضوع : اجتماعی
مدت : 118 دقیقه
سال تولید : 1389
نوع فیلم : سینمایی
بازیگران : پولاد کیمیایی ، حامد بهداد ، شبنم درویش و ...
خلاصه : رضا سرچشمه با یک تربیت قدیمی ، سنتی ، یک مزدور است . از ناصر رفیق تنهایش و ملیحه همسر و پسرش دور افتاده ، از زندان بیرون می آید ...

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mehran در تاریخ 1392/05/27 و 19:47 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید... میدونم سوال من به این جذاب کیمیایی عزیز ربط نداره ولی گفتم شاید شما بتونید مشکل منو حل کنید و یا به دوستانتان سوال منو منتقل کنید.الان حدود 2 ماه هست که با سایتتون آشنا شدم. بسیار عالی هست.9 تا فیلم دانلود کردم از این سایت البته از نوع ایرانیش.کیفیت ها عالیست.
یه خواهشی از شما عزیزام داشتم. شما سریال به همین سادگی رو گذاشتید تو سایتتون. ولی فیلم ایرانی به همین سادگی که به عنوان بهترین فیلم و برنده چندین جایزه بین المللی هست رو قرار ندادید. خیلی تعجب کردم.امتحانش مجانیه.... باور کنید با استقبال زیادی روبه رو میشه. این فیلم از اون فیلم های اصیل ایرانی هست که سال 86 ساخته شد.
منتظر پاسختون هستم.
با تشکر

این نظر توسط sido در تاریخ 1391/11/01 و 23:00 دقیقه ارسال شده است

این فیلم چرا سیاه سفیده؟
چرا تو توضیحات ننوشتین ؟
من 900 مگ دانلود کردم
یعنی چی آخه؟

مدیر سایت:با سلام.دوست عزیز فیلمی که به صورت سیا ه وسفید وارد نمایش خانگی میشه ما که نمیتونیم رنگیش کنیم.
اگر این فیلم را بصورت اورجینال هم بخری سیاه و سفیده. و این مشکلی نیست که شما میگید این فیلم خیلی جایزه برده و ارزش نگاه کردنو داره.

با تشکر رضا


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 753
  • کل نظرات : 504
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 53608
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 226
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 809
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 13,512
  • بازدید سال : 108,483
  • بازدید کلی : 3,753,885