loading...
دانلود فیلم و سریال ایرانی | دانلود کارتون
admin بازدید : 2005 دوشنبه 01 اسفند 1390 نظرات (2)

عنوان : دیشب باباتو دیدم آیدا

موضوع : خانوادگی

مدت : ۹۰ دقیقه

محصول ۱۳۸۳

کارگردان : رسول صدر عاملی

بازیگران : شاهرخ فروتنیان - شراره دولت آبادی - صوفی کیانی

داستان : ...يه اسم، يه قيافه، يه كلمه، يه زن كه يه دفعه به شدت پرتاب مي شه به درون ذهن آيدا كه هفده سال دارد، بارها و بارها آيدا آن را از فكرش خارج مي كند؛ اما دوباره زشت تر و بدتر برمي گردد سر جايش و مثل خوره به جان آيدا مي افتد، او شخصيتي تاريك و دور و شايد هم نه چندان بد دارد؛ زن غريبه اي كه به ناخن هايش لاك قرمز مي زند و موهايش را طلايي مي كند و آيدا را راحت نمي گذارد، اما سرانجام آن زن واقعي است و آيدا براي اولين بار «ترديد» را به شكلي آگاهانه تجربه مي كند و مي فهمد كه زيبايي و درد دو جزء تفكيك ناپذيرند و در نهايت آيدا به اميدي فكر مي كند كه براي يك لحظه در صورت پدر و مادرش، هر دو، مي بيند. سپس در وجود خودش «اميد» به چيزي در آينده كه نمي داند چيست. براي يك لحظه است كه مي فهمد و همين يك لحظه بسيار مهم است.

فرمت : wmv

کیفیت : متوسط

حجم : ۲۲۳ مگابایت

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سمیرا ایرانی در تاریخ 1392/05/26 و 13:16 دقیقه ارسال شده است

پیغام میده فایل پیدا نشد
لطفا بررسی کنید

این نظر توسط sgffsddsh در تاریخ 1392/05/01 و 18:39 دقیقه ارسال شده است

اقا من خواهش میکنم اقا من تمنی میکنم من نمی تونم این فیلم ها رو دانلود کنم کسی اگه می تونه فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا رو برام بفرسته خواهش میکنم erfanp77@yahoo.comشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 753
  • کل نظرات : 504
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 53608
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 226
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 809
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 31
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 13,492
  • بازدید سال : 108,463
  • بازدید کلی : 3,753,865